UTRKA ZA PROKURATIVE - IVICA BUBALO ODGOVARA NA PITANJE
JE LI SAMO MAMAC U NADMETANJU ZA KONCESIJU SPLITA 2005. I KAŽE:Ne dobijem li Festival, moj je novi projekt: Kerum za gradonačelnika!
Ulazak splitskog estradnog menadžera Ivice Bubala u utrku za koncesiju na Splitski festival iznenadio je mnoge. U trenucima kada se po Splitu počelo pričati kako se prestaje baviti estradom, sa svojom tvrtkom "Picaferaj" Bubalo se pojavio kao konkurencija "Skalinadi" te skladatelju Tomislavu Mrduljašu i njegovu "Pianu". U međuvremenu je davao izjave kako vjeruje upravo Mrduljašu, pa dileme za prvo pitanje nije bilo...
Jeste li u festivalskoj utrci za koncesiju zapravo samo mamac za nečije druge interese?
- Normalno da ne.
Zašto ste onda isticali konkurenta Mrduljaša kao najbolje rješenje?
- Zbog toga što Festival dijelim na dva segmenta. Prvi je organizacijski dio i tu mislim da mi nitko nije ni miljama blizu. Isto tako znam da u drugom, umjetničkom dijelu Festivala, Tomislav Mrduljaš ispunjava sve ključne uvjete za tu ulogu.
Pa, zašto se onda niste Vi i Mrduljaš kandidirali zajedno? Ovako ipak ispada da ste onaj mamac iz prvog pitanja, zar ne?
- Ma, kakav mamac. Uostalom, zašto bismo se zajedno kandidirali? Mislim da i Mrduljaš i ja možemo pojedinačno napraviti odličan Festival. Međutim, dobijem li koncesiju, prvi s kojim ću porazgovarati oko umjetničkog dijela bit će upravo Mrduljaš.
U sebe očito vjeruje i Skalinada. Zašto mislite da biste baš Vi dobili koncesiju na Splitski festival?
- Svi jako dobro znamo da je pokojni Zdenko Runjić bio 99% Skalinade. Na temelju toga mi se čini da oni nemaju izgleda.
Moglo bi se stvari i obrnuti. Vi nikada niste radili Festival, oni jesu?
- A što su onda moja dva Poljuda s Mišom Kovačem i Thompsonom ili 56 različitih koncerata na Gripama ili bezbroj turneja po Hrvatskoj? To je više nego su svi moji kolege napravili zajedno.
Što ste ponudili kao ključnu stvar u nastojanju da dobijete koncesiju za Festival na Prokurativama?
- Ponudio sam da ću od Festivala u roku od četiri godine napraviti manifestaciju koja bi pjevačima stvarala posao, a publici zadovoljstvo.
Zvuči jednostavno, ali nisu li to svi pokušavali i posljednjih godina?
- Jesu pokušavali, ali nisu uspijevali. Ja točno znam želju publike i zbog toga sam u pravo vrijeme znao organizirati koncerte i Mate Bulića i Maksima Mrvice. Treba samo osjetiti publiku, a ja sam pokazao da to mogu.
I, vjerujete li u dobitak koncesije? Ili ste iskoristili trenutak za malo reklame?
- Ako se politika ne umiješa, vjerujem da ću dobiti koncesiju. To je sve.
Onda nije točno što su nam neki Vama bliski ljudi rekli da se želite povući iz estradnog posla?
- Je, to je točno, uz malu ogradu. Festival bi samo mogao ponešto odgoditi takvu odluku. Moram, naime, u ovome poslu napraviti još neke stvari i onda bih estradi rekao doviđenja.
Koje su to stvari?
- U prvom redu spektakl na Poljudu u znaku skladbi Tonča Huljića, u rasponu od dječjih pjesmica za Mineu do gudačkog kvarteta Bond i Maksima Mrvice. S onim što sam zamislio stadion bi bio pretijesan za sve koji bi željeli kupiti ulaznicu.
Čime ćete se onda baviti ako napustite estradu?
- Samo bih svoje iskustvo primijenio u nekim drugim područjima. Čitav sam svoj posao dosad bazirao na tome da znam pogoditi što žele ljudi, pa tako namjeravam otvoriti prvu Kuću dalmatinske glazbe u Trogiru, a volio bih i voditi kampanju Željka Keruma za gradonačelnika Splita.
Izvor: Slobodna Dalmacija